وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی

وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقاله و آدرس maghaleh456.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

کتاب آداب معاشرت برای مدیران انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

انسان بر اساس ادراک خود تصمیم می‌گیرد. ادراکات و برداشت‌های ذهنی دنیای اطراف ما را شکل می دهند. ادراکات انسان‌ ریشه در فرهنگ دارد و هر فردی تحت تأثیر محیط‌های فرهنگی مختلف از خانواده، سازمان تا فرهنگ ملی قرار دارد. هر فرهنگی مختصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد. تعامل با هر فرهنگ مستلزم شناخت آن فرهنگ، آداب و رسوم و سپس برخورد برنامه‌ریزی شده با آن است. کتاب “آداب معاشرت برای مدیران” راهنمای آداب معاشرت و تعاملات اثربخش با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها است. پیش‌زمینه‌ی برنامه‌ریزی برای تعاملات اثربخش، کسب اطلاعات و آگاهی است. این کتاب، اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در خصوص آداب معاشرت موثر ارائه می‌دهد، به نحوی که از طریق آن می‌توانید تعاملات خود را در محیط‌های مختلف برنامه‌ریزی و کاملاً سنجیده عمل نمایید.

در این کتاب با پوشش مناسب جلسات مختلف آشنا می‌شوید که در فرهنگ‌‌های گوناگون معانی مختلف دارند. همچنین، یاد می‌گیرید هر رنگی در هر کشور نماد چه چیزی است و چه رنگ‌هایی را در جلسات نباید پوشید. می‌آموزید کدام اعمال در کشورهای مختلف بی‌احترامی یا حتی توهین تلقی می‌شود. فرا می‌گیرید در عین رسمیت، به عوامل غیررسمی تعاملات خود توجه کنید. با یافته‌های جدید علم روانشناسی صنعتی و سازمانی، زبان بدن، جذابیت‌های ظاهری و کاریزماتیک، با جذبه صحبت کردن و معانی که می‌توان با آن‌ها منتقل کرد؛ آشنا می‌شوید.  خواهید آموخت برای متقاعد کردن طرف مقابل چه چیزهایی حائز اهمیت است. یاد می‌گیرید از طریق یافته‌های علمی بازاریابی حسی، فضای فیزیکی جلسات و نشست‌های خود را به تأثیرگذارترین شکل ممکن تغییر دهید و پیروز مذاکرات باشید.

در کتاب “آداب معاشرت برای مدیران”خواهید دید، چطور می‌توانید با تغییر عادات بد، رعایت نکات مثبت و پسندیده، استفاده از تکنیک‌های مختلف در محیط کار، دیدگاه، و ذهن دیگران را در راستای مناسب تغییر دهید و موقعیت شغلی خود را ارتقاء بخشید. این کتاب دارای نکات ارزشمندی است که می‌تواند برای مدیران و مسئولان در تمامی بخش‌ها، دیپلمات‌ها، سفرا و کاردارهای فرهنگی، استادان دانشگاه، مربیان ورزشی و تمامی کسانی که به نوعی خواستار تعامل سازنده و اثربخش با دیگران هستند، مفید واقع شود.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب آداب معاشرت برای مدیران

 

کتاب توسعه خودانگیخته و تکامل اجتماعی انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: محمدقلی یوسفی

 

زندگی انسان در جامعه مانند زندگی سایر جانداران یک فرایند گزینشی تطبیقی و سازگاری با محیط است. اما این تطبیق و سازگاری را با مدد عقل انتخاب نکرده است بلکه به اقتضای شرایط با تقلید و یادگیری از افراد موفق انجام داده است. این جامعه انسانی و ساختار از پیش تعیین شده آن نیست که قواعد مناسب را برای خود وضع نمود بلکه این قواعد بودند که نظم اجتماعی را ایجاد نمودند.

در این فرایند پیشرفت‌‌هایی که در نهاد‌های انسانی و در شخصیت انسان صورت می‌گیرد را می‌توان به طور کلی به انتخاب طبیعی مناسب‌ترین عادت فکری و فرایند تطبیق و سازگاری نسبت به شرایط محیطی مرتبط دانست که به‌طور مرتب با رشد جوامع و با تغییر نهاد‌هایی که انسان‌ها تحت آن‌ها زندگی می‌کنند تغییر می‌کنند و تکامل می‌یابند. تکامل یک فرایند تغییرات پیوسته، مداوم و تدریجی و برگشت‌ناپذیر در طول یک دوره نسبتاً طولانی است که در آن افراد و گروه‌های اجتماعی تغییر می‌کنند و متناسب با شرایط محیطی تنوع پیدا می‌کنند. مناسب‌ترین آنها دوام آورده و تکامل پیدا می‌کند. به عبارت دیگر تحولات اقتصادی اجتماعی همانند فرایندهای تکاملی موجودات زنده تغییر و تکامل پیدا می‌کنند. با تطبیق باز هم بیشتر افراد و عادت‌‌های آن‌ها نسبت به تغییر محیط، نهاد‌های جدید شکل می‌گیرند و جامعه توسعه می‌یابد.

این کتاب محصول بیش از سه دهه مطالعه پژوهش و اندیشه در زمینه مسائل توسعه اقتصادی است که نویسنده با عشق و علاقه و کار شبانه‌روزی و نگاه مستمر به آخرین یافته‌های علمی در دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران برجسته این موضوع به پایان رسانده است. همان‌گونه که گفته شد در نوشتن این کتاب نویسنده از نظریات و نوشته‌های صاحب‌نظران بسیاری بهره فراوان برده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب توسعه خودانگیخته و تکامل اجتماعی

 

کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم!انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: کبری سبزعلی یمقانی

 

در دنیای پرتلاطم امروز یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای موفقیت در هر زمینه‌ای در اختیار داشتن شبکه‌ای گسترده و پویا از ارتباطات با افراد جامعه است. مقبولیت و محبوبیت درون چنین شبکه‌ای از روابط می‌تواند نقش موثری در موفقیت و کامیابی ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی داشته باشد. افراد قبل از هر چیز از طریق رفتارهای اجتماعی ما در مورد منش و دیدگاه‌هایمان قضاوت می‌کنند، چرا که این تنها بخش قابل رویت از شخصیت ما است. بنابراین اصلاح و تقویت رفتارهای مقبول و موردپسند جامعه بخش عمده‌ای از مسیر موفقیت ما را هموار می نماید. متخصصان علوم روانشناسی و جامعه‌شناسی از چنین فرآیندی با عنوان برندینگ شخصی یاد می کنند، که در آن شخص با ایجاد تمایز و برتری در رفتارهای اجتماعی‌مان و تعالی و تکامل بخشیدن به آن‌ها تصویر ذهنی مثبتی را در دیگران و در خود ایجاد نماید. این کتاب می‌کوشد تا با ارائه رهنمودهای رفتاری، الگوهای رفتاری ما را اصلاح نموده و ارتقا بخشد. تفاوت قابل توجه این کتاب با دیگر کتب موجود در حوزه موفقیت فردی و برندینگ شخصی، عملی و کاربردی بودن راهکارها و دستورالعمل‌های آن است که می تواند تفاوت عمده‌ای در جایگاه اجتماعی ما در نظر دوستان، شرکای تجاری، خانواده و از همه مهم‌تر خودانگاره شخصی ایجاد کند و این همان معنای اصیل پرنس و پرنسس بودن است که در سراسر این کتاب به آن اشاره شده است.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب همانند یک پرنس و پرنسس باشیم

 

کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولفین: جی. پل پیتر جری سی. اولسون

تلخیص و ترجمه: دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی

 

این کتاب به منظور تعمیق درک و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده به رشته تحریر درآمده است و هدف از تهیه کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده وجود خلاء فرهنگ واژگان جامع در حوزه رفتار مصرف کننده بود. جذابیت این کتاب در ۲ زبانه بودن آن می‌باشد که باعث می‌شود خواننده همزمان ترجمه و اصل آن را مقابل هم قرار داده و با واژگان تخصصی بیشتری آشنا شود. همچنین این کتاب بیش از ۳۰۰ واژه‌ی تخصصی رفتار مصرف کننده را در بردارد که در حجم کوچک خود به صورت یکپارچه و گام به گام مطالب بخش تخصصی رفتار مصرف کننده را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و بر جذابیت مطالب و اشتیاق مخاطب به مطالعه آن می‌افزاید.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده

 

کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مولف: استیون جی روگلبرگ

تلخیص و ترجمه: کبری سبزعلی‌یمقانی و لیلا پیری

 

امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش علم روانشناسی صنعتی و سازمانی نیاز به یک فرهنگ واژگان تخصصی برای رفع نیاز در این رشته تخصصی احساس می‌شود. کتاب حاضر که تلخیص و ترجمه‌ای از کتاب «دایره‌المعارف روانشناسی صنعتی و سازمانی» تالیف استیون جی روگلبرگ است برای اولین بار واژگان و اصطلاحات تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی را از A تا Z  شرح داده است. اگرچه کتاب‌های مختلفی در حیطه روانشناسی صنعتی و سازمانی در کشور به چاپ رسیده ولی هنوز کتاب جامع و کاملی وجود ندارد که به این شکل بتواند ابهامات دانش پژوهان را در شناخت واژگان تخصصی رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی برطرف نماید. در این کتاب سعی شده به صورت ساده و روان این خلاء مطالعاتی پر گردد.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

 

کتاب نمایشنامه عروسی خونین انتشارات کلید پژوه

 

 

نویسنده: فدریکو گارسیا لورکا

مترجم: طیبه انوشه

 

لورکا ملقب به شاعر کولی (1936-1989) شاعر و درام نویس رمانتیک اسپانیایی، عروسی خونین را با اقتباس از یک حادثه روستایی که در سال 1928درجنوب شهر بندری آلما اتفاق افتاد، نوشت. جزییات ماجرا مربوط می‌شد به نزاع‌های خانوادگی، حسادت‌های مردانه و ربودن یک عروس در روز عروسی‌اش که پیامدهای فاجعه‌آمیزی در پی داشت.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب نمایشنامه عروسی خونین

 

کتاب 25 نکته طلایی برای کسب‌وکار موفق وکلا ‏انتشارات کلید پژوه

 

 

مؤلف: مریلین آستین تارلتون

مترجم: کبری سبزعلی یمقانی

 

کتابی که پیش رو دارید مطالب مفیدی در رابطه با چالش‏ های پیش روی وکلا جهت تأسیس دفتر حقوقی شخصی و مزایا و مضرات آن ارائه می‏‏دهد. وکلا می‏‏توانند با خواندن این کتاب به نکات ارزشمندی در رابطه با نحوه پایان دادن به همکاری با شرکت، چگونگی آغاز یک کسب­وکار شخصی، برندینگ شخصی و کسب شهرت میان موکلین، ‏‏‏بازاریابی و جذب موکلین جدید، حفظ موکلین قبلی و مدیریت کارکنان و فرآیندهای شرکت دست یابند. این کتاب به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا با شناسایی دقیق مشتریان خود و ایجاد یک رابطه مناسب با آن‌ها بتوانید در بازاریابی و فروش از نوآوری‏های مفید و کاربردی استفاده نمایید و از به کار بردن نوآوری‌هایی که منجر به شکست شما می‏‏شود، خودداری نمایید.

 

برای خرید این کتاب همین الان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب 25 نکته طلایی برای کسب‌وکار موفق وکلا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 مهر 1402برچسب:, ] [ 9:37 ] [ پویا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: